سوالات متداول

 

اولین تولید کننده خودکار در ایران کدام شرکت بود؟

. (( (شرکت صنعتی قلم خودکار ((تولید کننده خودکار بیک کریستال در سال 1342 با مدیریت آقای حاج میرزا علی رفوگران (تحریریان

 

آیا محصولات استابیلو در ایران تولید می شود؟

درحال حاضر خیر اما نظر به اینکه این خانواده همیشه در مسیر تولید و کارآفرینی قدم گذاشته اند انشاالله در آینده به این  مقصود نایل خواهیم آمد. 


 کجا می توانم محصولات استابیلو را تهیه کنم؟

در صورت پیدا نکردن محصولات استابیلو با واحد فروش صریر قلم به شماره تماس  +98 21 88527981   تماس حاصل فرمایید و همچنین در تمام فروشگاههای معتبر در سراسر ایران فروشگاههای زنجیره ای مانند هایپراستار هم نیز موجود می باشد.


   در صورت عدم رضایت از محصولات استابیلو چگونه می توانم آن را اطلاع دهم؟


ضمن ابراز تاسف از نارضایتی شما، در صورت داشتن هرگونه مشکل می توانید به آدرس زیر ایمیل زده و یا با سرپرست فروش و بازاریابی تماس گرفته و نظرات خود را اطلاع دهید.لطفاً نام محصول را ذکر نمایید و اعلام کنید کجا و در چه زمانی تهیه کرده اید،تا پس از بررسی برای شما یک عدد به عنوان هدیه ارسال گردد،لذا آدرس خود را برای ما ارسال نمایید.

info @sgiworld.com

 

اگر کلاه خودکار یا روان نویس خود را گم کردم چه کنم؟  
. اگر کلاه خودکار یا روان نویس خود را گم کرده اید نگران نباشید
اول از همه سریعاً خودکار یا روان نویس خود را در یک کیسه پلاستیکی گذاشته و درب آنرا محکم ببندید تا جوهر خشک نشود سپس نام کالا و رنگ کلاه گم شده را به آدرس دفتر مرکزی استابیلو در ایران ارسال نمایید تا در اسرع وقت کلاه جایگزین برایتان ارسال گردد.

چرا کلاه استابیلو باس مشکی است و با رنگ جوهر آن همخوانی ندارد؟

استابیلو باس اورجینال یکی از موفق ترین کالاهای استابیلو بوده است و یکی از فاکتورهای موفقیت این کالا طراحی منحصر به فرد آن می باشد. کلاه مشکی آن از خصوصیات این طراحی می باشد بنابر این تصمیم گرفته شده این خصوصیات برای آن حفظ شود،اما کالای مشابه آن علامت زن لومینیتور درب کلاه همرنگ جوهر می باشد و یک مخزن بزرگ جوهر نیز دارد.

 

   آیا روان نویس پوینت 88دارای جوهر دائمی می باشد؟

به طور کلی استاندارد مشخصی برای جوهر دائمی روان نویس وجود ندارد و این موضوع در مورد پوینت88  هم صدق می کند اما این جوهر بسیار مناسب برای مصارف اداری و دفتری می باشد که هم پاک نمی شود هم اکسیده نمی شود و به مدت 10 سال جوهر بر روی کاغذ ماندگار خواهد بود.


کدامیک از محصولات استابیلو مناسب نوشت بر روی CD یا DVD میباشد؟

قابل نوشتن روی سی دی و دی وی دی هستند.  Write- 4 –all که در 3 سایز و 4 رنگ موجود میباشد و همچنین محصول استابیلو OHpen permanentمحصول